יעוץ למשאבי אנוש           
       
16 שנים בתפקידי משאבי אנוש כסמנכ"לית בארגונים גלובאליים, בתקופות של צמיחה, צמצום, רכישות ומיזוגים, ב- Start-up כמו גם ב –Corporate ציידו אותי בנסיון רב בהקמה, ניהול והובלה של תחום משאבי אנוש בארגונים.
 
היכולת ללוות מחלקות משאבי אנוש בהקמה, בצמיחה, התפתחות והתמקצעות, מהווה מימוש של הנסיון הרב שצברתי, וחזרה להנאה בעבודה בתחום זה.
בתהליך הסופרויז'ין אני נמצאת "מאחורי הקלעים" בעוד מנהל משאבי אנוש עובד ומיישם בחזית הארגון.
הצלחת התהליך תימדד ביכולת של מנהל משאבי אנוש להיתפס כפונקציה מקצועית המביאה ערך מוסף ממשי בתחומה לארגון, ומובילה את התחום לתמיכה בהשגת היעדים העיסקיים של החברה!


ייעוץ למשאבי אנוש יעסוק בד"כ באחד מארבעת התחומים הבאים:
  • בניית תשתיות ותהליכי משאבי אנוש בארגון – בניית תשתית משאבי אנוש הינה תנאי בסיסי ליכולת התפקוד של יחידת משאבי אנוש בארגון. את התהליכים יש להתאים לגודל הארגון, יעדיו, סדרי העדיפויות והתרבות הארגונית. תהליכים שמשאבי אנוש יתמקדו בהם יכללו את התחומים הבאים: גיוס עובדים, סיום עבודה של עובדים, הערכת עובדים, תהליכי תגמול, בניית דרגי הנהלה ופורומים, Talent Management וכו'.
  • סקרים ומשובים – אחד מהתפקידים המרכזיים של יחידת משאבי אנוש הוא ליצור את התשתית הארגונית לקבלת ומסירת משוב. בתחום זה משאבי אנוש צריכים להחליט על מטרות  התהליך, על השיטה והכלים לאיסוף המיידע, אופן העברת המסרים והמשוב, החלטה על הפעולות שינקטו בעקבות המשוב, יישום הפעילות ולסיום הבקרה.
  • פיתוח ארגוני – פיתוח ארגוני יתמקד בצורך להבין ארגונים בהשוואה לחברות דומות להם, לקדם את תהליך ההיכרות העצמית של הארגון ולהתוות יחדיו כיווני פעולה לשיפור מתמיד. תחום הפיתוח הארגוני כולל נושאים, כגון: הגדרה ושינוי של מבנה ארגוני; ליווי השינוי; ניתוח וטיפול בשאלות מוטיבציה, הזדהות וחיבור של העובדים לחברה; בירור מתחים באינטראקציות מרכזיות בארגון;  הבנייה של תהליכי עבודה; מתודולוגיה לשיפור ממשקים קריטיים; גיבוש יעדים ותכניות עבודה כתהליך כלל ארגוני; ניסוח ערכים וחזון; שיפור אפקטיביות ישיבות ופורומים ארגוניים.
  • יעוץ ותמיכה למנהלי הארגון – אחד התחומים הנמצאים בלב העבודה של מנהל משאבי אנוש הוא תחום הייעוץ הפנימי למנהלי הארגון. בתחום זה אני מציעה לחלוק את נסיוני הרב בפיתוח היכולות המקצועיות של מנהל משאבי אנוש כיועץ פנים ארגוני.

     
    הערה: סליחה עם כל מנהלות משאבי אנוש על השימוש בלשון זכר.

 
 
 


 
| עיצוב אתרים | קידום |  קידום אורגני  | בניית אתר
לייבסיטי - בניית אתרים